Politica de plată

 

Modalităţi de plată

După ce ați trimis rezervarea pe www.theoldborder.ro, pe email sau prin telefon, veți primi pe adresa de email furnizată un link de plată via euplatesc.ro.

Costul rezervării se achită în 2 etape:

  • avans de 50% pentru confirmarea fermă a rezervării.
  • diferența de 50% se achită în momentul în care faceți check-in (numerar, card bancar emis sub sigla Visa/Visa Electron/Mastercard/Maestro, indiferent de tip – bandă magnetică,
    cip contact sau contactless sau card de vacanță – și tichete de vacanță).

 

T.O.B. Vama Veche S.R.L- The Old Border poate solicita detaliile despre cardul de credit valabil pentru a garanta rezervarea dumneavoastră în cazul în care aceasta se efectuează prin intermediul site-ului www.booking.com.

 

Puteți anula GRATUIT rezervarea cu până la 14 zile înainte de check-in, suma depusă ca avans fiind returnată în maxim 30 de zile calendaristice.

 

Anulările cu mai puțin de 14 zile înainte de check-in implică pierderea avansului de 50%.

 

Date fiscale

T.O.B Vama Veche S.R.L

Adresa: Parcela A467/3/6/1/3, A467/3/6/1/4, sat Vama Veche,

Comuna Limanu, jud. Constanța, cod postal 907163

Număr de înmatriculare la Registrul Comerțului: J 13/1192/2008

Codul de înregistrare fiscală: RO39298221

Telefon: 0724568172, 0741331933

E-mail: rezervari@theoldborder.ro

 

Unitate clasificată de către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, Direcția Autorizare Turism la Categoria Camere de închiriat 3***.

Modalitatea de sesizare a Autorității Teritoriale pentru Protecția Consumatorului

Telefonul Consumatorilor 021 9551 – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța.

 

Politica de rezolvare a reclamațiilor

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în locatia noastră. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare.

Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în locația noastră trebuie aduse la cunoștința personalului unității de cazare în cel mult o oră de la data constatării evenimentului.