Termeni si Condiţii

Termenii şi condiţiile urmatoare se aplică direct tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin utilizarea website-ului nostru, e-mail si telefon pentru efectuarea unei rezervări, confirmaţi că aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate aici. 

T.O.B. Vama Veche S.R.L – The Old Border isi rezerva dreptul de a modifica, oricand si oricum, orice sectiune de pe site, potrivit propriei sale opinii, fara a fi obligata sa justifice in vreun mod modificarile, fara nicio notificare prealabila si fara a avea obligatia de a indeplini alta formalitate fata de vizitatori. Vizitatorii accepta in mod expres ca simpla utilizare sau accesare a informatiilor oferite de The Old Border semnifica acceptarea deplina si neconditionata a modificarilor operate. In orice situatie in care vizitatorii au obiectii sau rezerve fata de oricare dintre prevederile din prezentul acord, au obligatia si dreptul de a inceta utilizarea site-ului.

Politica comerciala

Check in:   15:00 – 22:00

Check out: 07:00 – 12:00

Maximum 2 copii cu varsta pana la 6 ani sunt cazati gratuit in camera cu parintii.

Animalele de companie nu sunt permise.


Modalităţi de plată

Plata se poate face in numerar,prin virament bancar sau cu orice card bancar emis sub sigla Visa/Visa Electron/Mastercard/Maestro, indiferent de tip: banda magnetica, cip contact sau contactless.

T.O.B. Vama Veche S.R.L- The Old Border poate solicita detaliile despre cardul de credit valabil pentru a garanta rezervarea dumneavoastra in cazul in care aceasta se efectueaza prin intermediul site-ului www.booking.com.

Dupa ce veti primi confirmarea pentru rezervare este necesar achitarea unui avans, veti fi contactat de personalul The Old Border.

Anulare gratuita cu pana la 3 zile inainte de data de check in.

Anularea cu mai putin de 3 zile inainte implica pierderea avansului.

 

Politica de reclamaţii

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în locatia noastra. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare.

Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în locatia noastra trebuie aduse la cunoștința personalului unitatii de cazare în cel mult o oră de la data constatării evenimentului.